Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling bij verhuisdozengigant?
Hoe plaats ik een bestelling bij verhuisdozengigant?
Stap 1 - Producten bestellen
Heb je een product gevonden, klik dan op de knop 'TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN’.
Stap 2 – Winkelwagen
Kies het gewenste aantal artikelen en kies voor het kruisje om nog een product toe te voegen aan de winkelwagen.
Stap 3 – Bestellen
Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'AFREKENEN'.
Stap 4 - Gegevens invoeren
Voor het bezorgen van je bestelling hebben we je gegevens nodig.
Kies of je je bestelling wilt laten bezorgen of af wilt halen.
Selecteer daarna de gewenste betaalmethode. Vul alle gegevens in en klik op 'BESTELLING NAKIJKEN'.
Stap 5 - Bestelling betalen
Controleer de gegevens van je bestelling en klik op 'NU BETALEN'. Hiermee ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Wat is de levertijd?
Wat is de levertijd?
We doen altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw pakketje zo snel mogelijk
bezorgd wordt. Zodra jouw bestelling is ingepakt krijg je een e-mail met een track & trace code, zodat je op elk moment kunt zien waar je pakket is.
Levertijden in Nederland: Over het algemeen pakken wij alle bestellingen die voor 15:00 uur besteld zijn dezelfde dag nog in. In de meeste gevallen is jouw bestelling dan de volgende werkdag in huis.
Bestel je in het weekend? Dan moet je iets meer geduld hebben, want dan pakken wij je bestelling op maandag in.
Levertijden in België, Duitsland en Frankrijk: Over het algemeen pakken wij alle bestellingen die voor 15:00 uur besteld zijn dezelfde dag nog in. In de meeste gevallen is jouw bestelling dan na ca. 2 à 3 werkdagen in huis.
Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?
Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?
Als de bestelling nog niet is verwerkt en ingepakt, is het in de meeste gevallen mogelijk de bestelling aan te passen.
Zodra de order betaald en ingepakt is, is het niet meer mogelijk om de order te te wijzigen of te annuleren. Meer weten: stuur ons een email of bel naar onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen. Zodra de bestelling bij ons binnen is, ontvang je een bevestiging per email. Zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een email ter bevestiging dat de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.
Je bestelling kun je afhalen op het volgende adres:
Flevolaan 13B
1382 JX WEESP
Openingstijden:
Maandag t/m donderdag: 9.00-16.30 uur
Vrijdag: 9.00-15.00 uur
Bezorgen
In welke landen bezorgen jullie?
In welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen al onze producten in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland:
De verzendkosten betalen wij voor jou als het bestelbedrag boven de €20,- is. Je geniet dus in veel gevallen van gratis verzending bij Verhuisdozengigant. Is het bestelbedrag onder de €20,- dan zijn de verzendkosten €5,95.
Verzendkosten België en Duitsland:
Wij bezorgen ook in Belgïë en Duitsland. Is het bestelbedrag onder de €50,- dan zijn de verzendkosten naar België en Duitsland €7,95.
Verzendkosten Frankrijk:
Wij bezorgen ook in Frankrijk; de verzendkosten zijn €12,50.
NL: Gratis verzending vanaf €20,= (anders €5,95)
BE en DU: Gratis verzending vanaf €50,= (anders €7,95).
FR: €12,50
Kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra de bestelling is ingepakt ontvang je van ons een email met de tracking gegevens.
Vanaf dat moment kun je de bestelling gaan volgen. Als de status verandert van je bestelling, ontvang je daar opnieuw een bericht van.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij leveren alle verzendingen via onze partner DPD.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Wij pakken onze bestellingen met veel zorg en aandacht in. Maar het kan zijn, dat we een foutje hebben gemaakt tijdens het inpakken. Neem dan even contact op met onze klantenservice, wij komen dan direct terug met een passende oplossing.
Als u een grotere bestelling heeft geplaatst, dan kan het zijn dat wij er meerdere pakketten van maken. We kunnen niet garanderen dat deze pakketten bij elkaar blijven en tegelijkertijd worden bezorgd. Vaak heeft u dan al bericht gehad dat uw bestelling uit meerdere track and trace codes bestaat. Wacht dan rustig af tot de bestelling compleet is.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Als de vervoerder je niet aantreft, dan probeert de vervoerder het pakket in eerste instantie bij de buren te bezorgen. Lukt dat niet dan ontvang je een niet-thuis bericht via email en komt de vervoerder de volgende dag terug.
Na een niet gelukte poging om te bezorgen ligt het pakket vaak klaar bij een servicepunt. U krijgt daar via de track and trace gegevens bericht van waar het pakket ligt.
Betalen en retourneren
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen met IDeal, Creditcard, Klarna (achteraf betalen), Paypal en Bancontact (België)
iDeal
De meest populaire manier om geld over te maken is via iDEAL. Aangesloten banken zijn de ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Knab.
Creditcard
Het is ook mogelijk om met creditcards van Mastercard, American Express en Visa te betalen. Hierbij wordt er gevraagd naar de driecijferige veiligheidscode (CVV of CVC). Deze code kun je vinden op de achterkant van de creditcard, rechts boven de handtekeningstrook.
Achteraf betalen met Klarna
Je kan achteraf betalen door te kiezen voor Klarna. Je krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen en je ontvangt duidelijk instructies voor de betaling. Heb je alsnog vragen over Klarna of loop je ergens tegenaan? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.
Paypal
Heb je een paypal rekening? Bij ons kun je ook met Paypal betalen.
Bancontact
Voor onze Belgische klanten hebben wij Bancontact, waarmee je elke online aankoop mee kan betalen.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% btw.
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Natuurlijk is retourneren mogelijk. Een product mag je binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het is wel belangrijk dat het aan de onderstaande voorwaarden voldoet:
- Het product is compleet met alle bijgevoegde accessoires,
- Het product is niet vermaakt, gestreken, gewassen, bewerkt of gebruikt,
- Het product is goed verpakt, waar redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
Binnen de retourtermijn/zichttermijn mag je jouw bestelde artikel redelijkerwijs uitproberen om te weten of het naar behoren werkt en of je er blij van wordt. Je mag het beoordelen op een manier zoals je ook in een winkel kan doen; passen, voelen en beoordelen of het materiaal, de kleur en vorm je bevalt. Je mag het artikel dus niet in gebruik nemen als je nog niet weet of je het houdt.
Ingeval van zgn. 'hygiëne producten' (badgoed en beddengoed) kan een waardevermindering van toepassing zijn op het restitutiebedrag indien het artikel niet voldoet aan de voorwaarden e/o zelfs in gebruikte/gewassen/vermaakte staat wordt geretourneerd.
Voor het retourneren betaal je EUR 2,50 per pakket, de rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening. De retourkosten worden verrekend met de factuur.
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Retourtermijn
Is het artikel toch niet wat je zoekt en is het artikel in de originele staat en voldoet het aan de retourvoorwaarden? Dan kan je het artikel binnen 30 dagen retourneren.
Retourkosten
Voor het retourneren betaal je EUR 2,50 per pakket, de rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening. De retourkosten worden verrekend met de factuur.
Stappen bij het retour aanmelden
1. Pak de artikelen (indien mogelijk) in de originele verpakking in.
Stop vervolgens de artikelen zoveel mogelijk in één pakket, inclusief evt. bijbehorende onderdelen. Heb je de originele verpakking niet meer, doe de artikelen dan in een andere stevige verpakking. Je bent zelf verantwoordelijk voor het goed overkomen van je retour.
2. Meld je retour aan.
Je kunt een retour online aanmelden. Ga naar hoomstyle.com en log in met enkel je emailadres. Je krijgt een e-mail met een code, zodat je bij je bestellingen kan.
Geef bij je bestelling aan welke artikelen en hoeveel je er wilt retourneren. Het is prettig als je ook aangeeft waarom je de artikelen wilt retourneren.
3. Wacht tot je retour is goedgekeurd.
Zodra je retour is goedgekeurd, ontvang je een email van de vervoerder met een retourzegel van DPD en een email ter bevestiging van Delta Webshops.
Print deze zegel en plak deze vervolgens op je pakket.
4. Overhandig je retour.
Geef je retour af bij een DPD Parcel Point.
De code wordt bij dit punt gescand en het pakket wordt dan retour gestuurd naar ons adres.
5. Volg je retour.
Houd er rekening mee, dat het verwerken van een retour gemiddeld enkele dagen kan duren. Is je retour na 10 dagen nog niet verwerkt, neem dan even contact met ons op, dan kijken we direct wat de reden hiervan is.
Bij het afgeven van je retour ontvang je een bewijs met een track & trace-code waarmee je je retour kan volgen. Zodra je retour verwerkt is, krijg je van ons een mail. Het kan zijn dat je meerdere mails krijgt, omdat de artikelen op verschillende momenten verwerkt kunnen worden.
6. Terugbetaling.
Heb je met iDEAL betaald? We betalen je dan zo snel mogelijk terug. Dit gebeurt binnen 10 dagen en altijd pas nadat je retour door ons is verwerkt.
Maak je gebruik van Klarna of creditcard? Dan passen we je openstaande saldo binnen 10 dagen aan en altijd pas nadat je retour door ons is verwerkt