Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling bij verhuisdozengigant?
Hoe plaats ik een bestelling bij verhuisdozengigant?
Stap 1 - Producten bestellen
Heb je een product gevonden, klik dan op de knop 'TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN’.
Stap 2 – Winkelwagen
Kies het gewenste aantal artikelen en kies voor het kruisje om nog een product toe te voegen aan de winkelwagen.
Stap 3 – Bestellen
Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'AFREKENEN'.
Stap 4 - Gegevens invoeren
Voor het bezorgen van je bestelling hebben we je gegevens nodig.
Kies of je je bestelling wilt laten bezorgen of af wilt halen.
Selecteer daarna de gewenste betaalmethode. Vul alle gegevens in en klik op 'BESTELLING NAKIJKEN'.
Stap 5 - Bestelling betalen
Controleer de gegevens van je bestelling en klik op 'NU BETALEN'. Hiermee ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Wat is de levertijd?
Wat is de levertijd?
We doen altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw pakketje zo snel mogelijk
bezorgd wordt. Zodra jouw bestelling is ingepakt krijg je een e-mail met een track & trace code, zodat je op elk moment kunt zien waar je pakket is.
Levertijden in Nederland: Over het algemeen pakken wij alle bestellingen die voor 15:00 uur besteld zijn dezelfde dag nog in. In de meeste gevallen is jouw bestelling dan de volgende werkdag in huis.
Levertijden in België: Over het algemeen pakken wij alle bestellingen die voor 15:00 uur besteld zijn dezelfde dag nog in. In de meeste gevallen is jouw bestelling dan na ca. 1 à 2 werkdagen in huis.
Bestel je in het weekend? Dan moet je iets meer geduld hebben, want dan pakken wij je bestelling op maandag in.
Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?
Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?
Als je bestelling nog niet is verwerkt en ingepakt, is het in de meeste gevallen mogelijk om deze aan te passen.
Als je je adresgegevens verkeerd hebt ingevuld, laat het ons dan snel weten. Vaak kunnen we nog iets aanpassen.
Als de bestelling op verstuurd staat, is het meestal niet meer mogelijk om nog iets aan te passen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen. In de checkout kun je kiezen voor "afhalen".
Als je hebt gekozen voor afhalen, ontvang je een bevestiging per email. Zodra we je bestelling hebben ingepakt ontvang je een email ter bevestiging dat de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.
Je bestelling kun je afhalen op het volgende adres:
Flevolaan 13B
1382 JX WEESP
Openingstijden:
Maandag t/m donderdag: 9.00-16.30 uur
Vrijdag: 9.00-15.00 uur
Bezorgen
In welke landen bezorgen jullie?
In welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen onze producten in Nederland en België.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland:
De verzendkosten betalen wij voor jou als het bestelbedrag boven de €20,- is. Je geniet dus in veel gevallen van gratis verzending bij Verhuisdozengigant. Is het bestelbedrag onder de €20,- dan zijn de verzendkosten €5,95.
Verzendkosten België:
Wij bezorgen ook in Belgïë. Is het bestelbedrag onder de €50,- dan zijn de verzendkosten naar België €7,95.
NL: Gratis verzending vanaf €20,= (anders €5,95)
BE: Gratis verzending vanaf €50,= (anders €7,95).
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een e-mail met een track & trace-code.
Je kunt de bezorgstatus op twee manieren volgen: via de app van de bezorgdienst of via de meerdere mails die je ontvangt. Houd deze goed in de gaten, zodat je precies weet wanneer en waar je bestelling wordt bezorgd.
Heb je vragen over de bezorging? Neem dan rechtstreeks contact op met de vervoerder.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij leveren alle verhuisdozen verzendingen via onze partner DPD.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Wij pakken onze bestellingen met veel zorg en aandacht in. Maar het kan zijn, dat we een foutje hebben gemaakt tijdens het inpakken. Neem dan even contact op met onze klantenservice, wij komen dan direct terug met een passende oplossing.
Als u een grotere bestelling heeft geplaatst, dan kan het zijn dat wij er meerdere pakketten van maken. We kunnen niet garanderen dat deze pakketten bij elkaar blijven en tegelijkertijd worden bezorgd. Vaak heeft u dan al bericht gehad dat uw bestelling uit meerdere track and trace codes bestaat. Wacht dan rustig af tot de bestelling compleet is.
Mijn pakket is volgens de track & trace bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Mijn pakket is volgens de track & trace bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Het kan voorkomen dat de bestelling al de status bezorgd heeft, terwijl je het pakket nog niet hebt ontvangen.
In dat geval raden we je aan om het volgende te doen:
1. Check de app van de bezorgdienst; in sommige gevallen is het pakket afgeleverd op een ander huisnummer of bij een parcelpunt. Wellicht kun je deze informatie vinden in de app.
2. Vraag het na in je omgeving; vaak wordt een pakket bij de buren (in de buurt) afgeleverd of op een plek rondom het huis neergezet.
3. Neem contact op met de bezorgdienst; de bezorgdienst kan vaak meer informatie geven over waar het pakket is afgeleverd. Je kunt rechtstreeks contact met hen opnemen en de track & trace-code doorgeven, zodat ze met je mee kunnen kijken.
Heb je bovenstaande stappen doorlopen en je pakket nog steeds niet gevonden? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op.
Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen met IDeal, Creditcard, Klarna (achteraf betalen), Paypal en Bancontact (België)
iDeal
De meest populaire manier om geld over te maken is via iDEAL. Aangesloten banken zijn de ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Knab.
Creditcard
Het is ook mogelijk om met creditcards van Mastercard, American Express en Visa te betalen. Hierbij wordt er gevraagd naar de driecijferige veiligheidscode (CVV of CVC). Deze code kun je vinden op de achterkant van de creditcard, rechts boven de handtekeningstrook.
Achteraf betalen met Klarna
Je kan achteraf betalen door te kiezen voor Klarna. Je krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen en je ontvangt duidelijk instructies voor de betaling. Heb je alsnog vragen over Klarna of loop je ergens tegenaan? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.
Paypal
Heb je een paypal rekening? Bij ons kun je ook met Paypal betalen.
Bancontact
Voor onze Belgische klanten hebben wij Bancontact, waarmee je elke online aankoop mee kan betalen.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% btw.
Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Na de bestelling ontvang je per mail een bestelbevestiging, dat is tevens je factuur.
Wil je een btw factuur ontvangen, vraag deze dan aan via onze klantenservice; vergeet je ordernummer niet te vermelden.
Retourneren
Hoe meld ik mijn retour aan?
Hoe meld ik mijn retour aan?
Je kunt eenvoudig je retour online aanmelden. Log in op verhuisdozengigant.nl met je e-mailadres. Heb je als gast besteld? Geen probleem! Je ontvangt een e-mail met een 6-cijferige code waarmee je toegang krijgt tot je bestelling. Geef aan welke artikelen je wilt retourneren en het aantal. Het is fijn als je ook aangeeft waarom je de artikelen wilt terugsturen.
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Retourtermijn:
Is het artikel toch niet wat je zoekt en voldoet het aan de retourvoorwaarden? Dan kun je het binnen 30 dagen retourneren.
Belangrijke retourvoorwaarden:
-Het product is niet gebruikt, bewerkt of veranderd.
- Het product is compleet en bevat alle bijgevoegde accessoires.
- Het product is goed verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking.
Heb je meerdere bestellingen geplaatst en wil je retourneren? Voeg dan alles samen in één pakket, met één retourlabel voor een snellere retourverwerking.
Tip: gebruik de originele Delta Webshops verzendverpakking. Heb je deze niet meer? Kies dan een andere stevige verpakking.
Hoe nu verder?
Je ontvangt een e-mail van de vervoerder met een QR-code of label. Geef je pakket af bij een pakketpunt in de buurt. Vergeet niet het bewijs van afgifte te bewaren.
Belangrijk:
Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar het verzendbewijs en volg de track & trace totdat de retour is aangekomen bij de ontvanger. Je mag ervan uitgaan dat de retour dan binnen enkele dagen wordt verwerkt.
Wat zijn de retourkosten?
Wat zijn de retourkosten?
Voor het retourneren betaal je EUR 2,50 per pakket, de rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening. De retourkosten verrekenen wij met de factuur.
Wat is de status van mijn retour?
Wat is de status van mijn retour?
Bij het afgeven van je pakket ontvang je eenverzendbewijs met een track & trace-code, waarmee je je retour kan volgen.
Zodra het pakket door ons is ontvangen, zullen wij de retour in het systeem verwerken. Dat kan soms enkele werkdagen duren. Je ontvangt een bericht per email als de retour door ons is verwerkt.
Als de retour is verwerkt door ons, vindt de terugbetaling plaats via de betaalmethode waar je mee hebt betaald. Dat kan ook soms enige werkdagen in beslag nemen.